Telefonsystemer med omstillinger til erhverv

Hvad er et telefonsystem?

Måske det er lige smart at slå fast, hvad et telefonsystem egentlig er, inden vi begynder at fortælle løs om det.

Et telefonsystem er system, internt eller eksternt, som modtager, og sortere opkald udefra, inden den ringer videre til telefonen. Systemet ses ofte hos virksomheder, som har flere forskellige afdelinger, hvortil det er super smart, at man kan viderestille et opkald til en anden person. Dertil er der en lang række forskellige funktioner, som kan give en bedre og præcis kundeservicehåndtering.

Et telefonsystem fås i forskellige pakker, ud fra hvilken udbyder det er. Derfor kan du finde en pakke, som kan tilbyde lige efter dit behov. Det tilbydes både til store virksomheder, som har smage afdelinger, men det tilbydes også til mindre virksomheder, med kun én afdeling.

Du kan også igennem telefonsystemet, give kunderne en ordentlig velkomst. Her kan du informere kunderne om, hvem de har ringet til, og hvad der kommer til at ske, så de føler sig trygge, helt fra starten af.

Hvordan fungerer et telefonsystem?

Du har måske oplevet, at der er flere der ringer oven i hinanden, og derfor må du afvise et eller flere opkald. Kunderne, der ringer, vil først og fremmest synes, at det er uprofessionelt, at man ikke tager telefonen. Med et telefonsystem kan du simpelthen håndtere samtlige opkald på én gang. Det fungerer på den måde, at opkald automatisk kommer i en venteposition, hvor man afspiller en ventetone, så kunderne ved, at de står i kø, og med nogle pakker, kan man også oplyse hvilket nummer man står i køen. – På den måde kan du altså besvare dine kunders opkald, selvom du ikke lige har mulighed for at snakke med dem.

Når du køber et system, og opdager, at det alligevel ikke er dig, så kan man stoppe abonnementet øjeblikkeligt, for der er ingen binding. Hvis du oplever, at pakken er for lille, så kan du også opgradere til en større pakke.

Er det dét værd?

Hvis du har en virksomhed, hvor du modtager en masse opkald, så kan det være en god investering, at købe et telefonsystem. Især hvis du gerne vil håndtere hvert et opkald, og yde en rigtig god service overfor dine kunder.

Der er en lang række fordele ved et telefonsystem. Hvis du er på jagt efter et godt et, kan du se de moderne telefonsystemer fra L&E’s hjemmeside, hvor du kan finde et skræddersyet pakkesystem, som passer efter dine behov. Hvis du har få opkald på en dag, kan du nøjes med den mindste pakke, og hvis du har rigtig mange opkald på en dag, så kan du være nødsaget til at vælge den største pakke.

Der er også forskel på pakkerne og dets funktioner. Og selvom du ikke modtager mange opkald, så kan du sagtens vælge den store pakke, fordi så får du flere smarte funktioner stillet til rådighed. Det bedste du kan gøre, er at ringe til firmaet, og få en snak om jeres behov, og derfra kan firmaet rådgive dig, til hvilken løsning der er bedst for jer.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.